Brainstorming

Haft en så fin dag i solen med fina vänner, först skola och sen tog vi bussen till Brighton, gick runt i lite butiker, höll i pengarna (vilket är väldans alldeles för svårt i denna stad), köpte mig iaf en mininotebook som jag ska börja skriva upp alla nya ord och uttyck jag lär mig varje dag.
Glömde dock mitt minneskort i datorn så det blir tyvärr inga bilder på när vi glassat runt i solbrillorna idag..

Tänkte däremot berätta om Activity Week vi har i skolan!
Kort samanfattning:
Vi får en vecka, där vi (en grupp) ska åka någonstans i The UK, göra något som intresserar en och som handlar om The UK, sen ska detta presenteras i form av en redovisning för hela skolan! (skolan är inte så stor så det är inte så farligt som det låter)
Jag och Eve ska iaf dra några dagar till London, vi satte oss på ett café och brainstormade.. mycket! Känns toppen! Är så glad att jag är här och träffar så mycket fina människor.. Eve är en tjej som ger en energi, hon är så bra!


Kollade min mail nu och hittade detta:

Hade lite glömt bort att jag har ett liv att tänka på när jag kommer hem med.. Så ska ägna resten av kvällen åt mer brain storming! Detta kommer dock ta mig månader..

PUSS



Kommentarer
Evelina

Du ger mig massvis med energi och glädje! kompleterar varandra väldansbra tycker jag =)

2012-02-08 @ 16:57:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

´

RSS 2.0