Back!

Nu är jag tillbaka efter en riktigt bra helg! Dock alldeles för trött för att göra massa inlägg om det men det kommer :)
Igår var vi i Oxford, vilket var väldigt fint (Annie och Annie, jag var där dom har spelat in massor av HarryPotter!) Var hemma i en timma och fixade mig för att sen åka in till Brighton för att fira Hilda, SÅ kul kväll! Slutade med att vi tog taxin hem vid 4.. Så är lite lagom sliten idag! Men vi lyckades orka med The Pavillion idag, det var jätte fint där inne! Ska blogga om allt i veckan!
Nu sitter jag på mitt rum, har precis ätit en traditional sunday roast dinner och efter det massa banoffee pie som Jo hade lagat= så mätt att jag spricker! Ska skypa, kolla på Vamp och sen blir det sängen för mig!
PUSS


Paarty!



Kommentarer
pernille

haha, vaktens blick!

2012-01-22 @ 23:24:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

´

RSS 2.0