Gårdagen

Var ju första dagen i skolan, den är super! Väldigt liten, men det är bara mysigt!
Träffade massor med trevliga männiksor, dock är nästan alla i skolan svenska men vi ska försöka prata engelska med varandra i skolan iaf.. Maria och jag var sugna på att åka in till Brigton när första dagen var slut, så det gjorde vi! Jag är kär i Brighton! Det är så fint, The Lanes, Churchill scquare, all shopping.. Jag är såld!
Trivs som fisken i vattnet här..
Har precis tagit ett glas vi med min värdfamilj, så nu blir det vidare ner till skolan igen för Quies and Vine!



påväg till skolan igår, love the dubbel-decker
 

Infoifoochinfo!


Urban Outfitters.. LOVE


The Lanes


The Lanes


Brighton Pier.. Så fint!


Som avslut på en sjukt bra dag tog vi en öl på en supermysig pub!

PUISS



Kommentarer
elin

Åhhh va mysigt de ser ut!!! Jag kommer med en gång! ;)

2012-01-12 @ 09:19:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

´

RSS 2.0