Tisdag

Kort sammanfattnig:
Upp, frukost, gratulerade Katie, promenad till skolan, träffa alla, gjorde första testet, rast, göra andra testet, massa info igen, lunch, kaffe ute i solen, busstur med skolan runt Brighton och Hove, hoppade av på Churchill Scquare, in hela gänget på Urbans igen, fixade studentkort, tog en kaffe ute med alla ute på Starbucks, bussen tillbaka till Port Slade, umgicks med familjen, mejlade och bloggade, fick ett glas vin och lagade mig lite mat, stack tillbaka till skolan för welcome evning= Quiz and Wine, tillbaka till mitt nya hem där det nu befann sig 20 britter för att fira Katie (!), hälsade på alla, åt världens godaste paj, pratade en väldans massa engelska med dom och nu ligger jag här i min lilla fina säng och ska sova!
Imorgon får jag reda på min riktigt nya klass och ska ha min första lektion! Wiho!
(kommer det alltid att vara såhär bra kommer detta halvåret gå snabbt!!)




Kommentarer
mamma mia

Härligt att du redan trivs! Jag kommer till våren:)

Puss Mamma

2012-01-11 @ 22:55:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

´

RSS 2.0